تازه های خبر

حمایت دکتر حامد هادی، دبیر کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی

❇️ دکتر حامد هادی، دبیر کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی 👈 به نفع کاندیدای شورای ائتلاف کشور، مصطفی معینی کنار رفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب حامدهادی نامزد دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل با شماره انتخاباتی 297 ، ضمن احترام به همه مردم عزیز،مؤمن،مکرم ... این حقیر تصمیم گرفتم انصراف خود را از نامزدی در دوره دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه اعلام نموده

و ضمن قدردانی و تشکر از بذل محبت و حمایتهای شما سروران و عزیزان گرامی نسبت به این فرزند کوچکتان، مصرانه درخواست مینمایم در لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، پرشور و به صورت حداکثری در روز یازدهم اسفندماه 1402، پای صندوقهای رأی حاضر شوید و رأی خود را به نام " آقای مصطفی معینی آرانی"به صندوق بیاندازید.

با توجه به شناخت قبلی این حقیر از ایشان،وی را جانباز پاک دست، شجاع، فسادستیز، متعهد، انقلابی، توانمند، ولایی، دارای روحیه جهادی، مصمم، صاحب تجربه، متخصص و مسلط بر حوزه قانونگذاری و نظارت و امور جاری مجلس شورای اسلامی دیدم.

امید است ایشان در عرصه قانونگذاری و نظارت در سطح ملی ومنطقه ای حضورفعال داشته و انتظار داردبا نظارت دقیق بر توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات درسراسر این حوزه انتخابیه،مراقبت نمایند سهم مناطق روستایی بویژه روستاهای محروم بخش برزک عادلانه تخصیص یابد.

♦️ومن الله التوفیق 1402/12/8

حامدهادی. کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی