تازه های خبر

ادغام دانشگاه پیام نور آران و بیدگل خیانت در امانت است

ادغام دانشگاه پیام نور آران و بیدگل خیانت در امانت است.

به گزارش مرکز ارتباطات و رسانهٔ دفتر نماینده مردم شریف "کاشان" و " آران و بیدگل "، دکتر مصطفی معینی در حاشیه سفر استاندار اصفهان به آران و بیدگل در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص شایعه ادغام و حذف دانشگاه پیام نور آران وبیدگل در طرح آمایش دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور آران و بیدگل از شمار معدود دانشگاه های است که در دهه 70 و با مشارکت خیرین و مردم بنا شده است.

🔸وی با انتقاد از وزارت علوم این تصمیم را نادرست توصیف کرد و افزود: دانشگاهی که با مشارکت خیرین و مردم منطقه به منظور توسعه آموزش عالی در منطقه ساخته شده و 15 هزار متر مربع زمین برای تامین فضاهای آموزشی اختصاص داده شده نباید دستاویز تصمیمات نادرستی باشد که منجر به تعطیلی یکی ازمهم ترین واحدهای دانشگاهی شمال استان اصفهان گردد.

🔹عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یادآور شد: طرح آمایش باید به نیازها اولویت های آموزشی و مشارکت در استفاده از ظرفیت های مردمی توجه داشته باشد و سیاست حذف و ادغام به هیچ عنوان رویه معقولی نیست.

♦️گفتنی است این دانشگاه در سال 1370 با سه رشته تحصیلی آغاز شد و درحال حاضر با بیش از 20 رشته کارشناسی 7 رشته کارشناسی ارشد یک رشته دکتری و یک مجله علمی پژوهشی و 17 عضو هیات علمی در شمار دانشگاه های معتبر منطقه شمال استان اصفهان است.و تاکنون بیش از سی و سه هزار نفر از این دانشگاه 33ساله دانش آموخته شده اند.