تازه های خبر

نامزدهای ریاست جمهوری به مردم وعده های صادق بدهند

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت:

🔴 نامزدهای ریاست جمهوری به مردم وعده های صادق بدهند

🔸مصطفی معینی افزود: درشرایط سخت و حساس کنونی،برای علاج مشکلات کشور،راهکارهایی نیاز است که قابلیت اجرایی و عملیاتی داشته باشد.

🔹عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسوولیت ها ، امانات الهی هستند و اگرکسانی ظرفیت پذیرش مسئولیت یا توان مدیریتی کلان ندارند، راه را برای دیگران هموار کنند.

🔸دکتر معینی خاطر نشان ساخت: دوره آزمون و خطاها سپری شده و حالا زمان تحقق وعده های صادق در میدان عمل است.

🔹وی با اشاره به برنامه مناظره های تلویزیونی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران ،این نشست ها را زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم دانست و گفت: در عین حال مردم انتظار دارند. نامزدها به جای حاشیه پردازی و کلی گویی و تخریب یکدیگر، برای مردم از برنامه های دارای قابلیت اجرا سخن بگویند.

🔸نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ،معیارهای رییس جمهور اصلح را مهم برشمرد و گفت: تخصص،تعهد،وفاداری به مبانی و گفتمان انقلاب، عدالت خواهی و جامع نگری از شاخص هایی است که باید در انتخاب اصلح به آن توجه داشت.

🔹دکتر معینی مردم حوزه انتخابیه خود را یکی از با نشاط ترین مناطق کشور در انتخابات برشمرد و گفت: تجربه تاریخی نشان داده است مردم دارالمومنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل همواره پیشتاز در صحنه انتخابات بوده و هستند و درصد مشارکت آنان از میانگین کشوری همیشه بالاتر بوده است.