تازه های خبر

به مناسبت روز صنعت معدن همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت در شهرستان کاشان

به گزارش مرکز ارتباطات و رسانه دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل به مناسبت روز صنعت معدن همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت در شهرستان کاشان با حضور دکتر معینی نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل، امام جمعه شهرستان کاشان حجت الاسلام حسینی ،مدیر کل صمت استان اصفهان و دکتر عبدلی نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر با محوریت اتاق بازرگانی کاشان و همراهی اداره صمت کاشان و آران و بیدگل و نطنز در برگزار شد.


🔸دکتر مصطفی معینی در این گردهمایی گفت: انتخاب این روز نشان از اهمیت بخش صنعت و معدن است؛ صنعت و معدن موتور محرک اقتصاد است.

🔹️وی افزود: در این روز باید صدای صاحبان صنایع و معادن شنیده شود؛ صاحبان صنایع و معادن می گویند ما نمی خواهیم دولت برای ما کاری انجام دهد، فقط دستش را از جیب ما درآورد.

🔸دکتر مصطفی معینی در اشاره به چندی از مشکلات صاحبان صنایع و معادن گفت: کمبود اعتبارات و مشکل نقدینگی یکی از مشکلات صاحبان صنایع است,امروزه کارآفرین ما نمی تواند واحدهای کارگاهی خود را نوسازی و بروزرسانی کند.

🔹️نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در ادامه گفت: بهره های بالای بانکی یکی دیگر از مشکلات اساسی این حوزه است که دولت باید برای آن فکری کند.

🔸دکتر معینی خطاب به اتاق بازرگانی گفت: اتاق بازرگانی برای رفع این مشکلات چه کرده است؟ اتاق بازرگانی باید مدعی حل این مشکلات باشد و از اداره صمت این مشکلات را پیگیری کند.

🔹️وی خطاب به روسای اداره صمت آران و بیدگل و کاشان نیز گفت: به غیر از کارهای جاری این اداره باید برای حل این مشکلات نیز تمام توان خود را بگذارید.