تازه های خبر

دکتر مصطفی معینی نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل با صدور بیانیه ای شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه را تسلیت گفت


انا لله و انا الیه راجعون

🔸مجاهدت در راه خدا و برای خدا،همیشه توام با سربلندی است بویژه این از خود گذشتگی برای امر مقدسی چون دفاع از اسلام و مستضعفین عالم باشد.

🔹سرزمین مقدس قدس یکی از مهمترین خاستگاههای اعتقادی و دینی است که سالهای متمادی جنبش های اسلامی برای باز پس گیری آن از چنگال رژیم منفور و منحوس صهیونیستی مبارزه می کنند و هیچگاه عقب نشینی نکرده اند.


🔸در حقیقت این خون پاک شهدای مقاومت است که درخت اسلام را آبیاری کرده و در راه صیانت از آن مردانه دفاع کرده است.

🔹 شهادت مجاهد و مبارز بزرگ جبهه مقاومت شهید قدس دکتر اسماعیل هنیه، که با جنایت ددمنشانه ، ظالمانه و دست کثیف استکبار جهانی و به پیمانکاری رژیم منفور،کودک کش و غاصب صهیونیستی رقم خورد باردیگر ضمن اثبات خوی و خصلت جنایتکارانه این رژیم منحوس و جعلی ،نشان داد که محور مقاومت در مسیر درست صیانت از ارزش ها قدم برداشته و مانع تحقق زیاده خواهی های زورگویان شیطان صفت عالم بوده و هست و به فضل خداوند متعال خواهد بود.

🔸شهادت این فرزند و فرمانده بزرگ مقاومت اگر چه مایه تاثر و تالم بسیار است اما سنت الهی نوید بخش آن است که ظلم ظالم بی پاسخ نخواهد بود و این گونه جنایتهای سفاکانه ،نتیجه ای جز دریوزگی و نابودی نخواهد داشت.

⬛️ اینجانب به نمایندگی از مردم شریف کاشان و آران و بیدگل،اولا این ضایعه ی بزرگ را به ملت فلسطین و تمامی مسلمانان جهان تسلیت گفته و به روح پر فتوح این مرد همیشه در میدان مقاومت و نماد شجاعت و ایمان و جهاد درود می فرستم و ثانیا با بانگ بلند و همنوا با امت بزرگ اسلامی مجازات سخت و پشیمان کننده آمران و مجرمان را ضرورتی اجتناب ناپذیر در خونخواهی دیپلمات برجسته ای می دانیم .

🔹امید آنکه در سایه فرمایشات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، زمینه مجازات های سنگین و سختی برای انتقام و خونخواهی از شهیدان جبهه مقاومت و بویژه فرماندهان شهید روزهای اخیر در بیروت،تهران و..فراهم گردد.

🔸از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم. به یقین، با شهادت اسماعیل هنیه، حرکت مقاومت نه تنها متوقف نمی شود بلکه با شتاب بیشتری علیه رژیم خبیث صهیونیستی تداوم خواهدیافت.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
مصطفی معینی
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی