تازه های خبر

در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با ریاست محترم جمهور صورت گرفت

در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با ریاست محترم جمهور صورت گرفت:

🔴 تاکید دکتر مصطفی معینی بر ایجاد زیرساخت های استانی و تاسیسات زیربنایی در کاشان

📌 نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس همراه با نمایندگان استان اصفهان در دیدار با رئیس جمهور ضمن تاکید بر ایجاد زیرساخت های استانی و تاسیسات زیربنایی در کاشان، گفت:مهمترین تقاضای دیرینه مردم منطقه کاشان ،استان شدن می باشد

🔸در ادامه دکتر مصطفی معینی از رئیس جمهور درخواست نمود لایحه افزایش اختیار فرمانداری های ویژه از جمله فرمانداری ویژه کاشان به مجلس ارائه شود .

🔹عضو کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در دوره های قبلی مجلس ،استحقاق یک کرسی برای حوزه انتخابیه «کاشان و آران و بیدگل» به تصویب کمیسیون شوراهای مجلس رسیده است ،و از رئیس جمهور تقاضا کرد لایحه افزایش تعداد کرسی های نمایندگی با توجه به ظرفیت اصل 64 قانون اساسی به مجلس ارسال شود .

🔸دکتر معینی در ادامه طی یک نامه از رئیس جمهور،اختصاص بودجه سی هزار میلیارد ریالی برای راه اندازی فاز اول منطقه ویژه اقتصادی کاشان و طی نامه دیگری احداث باند دوم جاده قدیم کاشان_قم برای تردد خودروهای سنگین، کامیون ها و تریلی های حمل و نقل کالا را از رییس جمهور درخواست کردند.

🔹شایان ذکر است در این جلسه موضوعات «آب»، «تورم»، «گرانی»، «مسکن»، «اتباع»، «زنان بی و بد سرپرست»، «ازدواج جوانان»، «فرار مغزها» و اهم مشکلات حوزه های انتخابیه، از سوی نمایندگان استان اصفهان مطرح گردید.