تازه های خبر

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان «آران و بیدگل» با نماینده مردم شهرستان های «کاشان» و «آران و بیدگل» در مجلس شورای اسلامی

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان «آران و بیدگل» با نماینده مردم شهرستان های «کاشان» و «آران و بیدگل» در مجلس شورای اسلامی


📌 در این دیدار که روز پنج شنبه مورخ 1403/05/18 در دفتر خانه ملت کاشان برگزار گردید، نماینده مردم «کاشان و آران و بیدگل» از عملکرد مجموعه فراجا به جهت خدمات رسانی به شهروندان و برقراری امنیت قدردانی کرد.


🔹 دکتر مصطفی معینی عملکرد کارکنان انتظامی را در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی و برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر دانست و گفت: این امنیت مطلوب پس از عنایت خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مرهون تلاش های نیروهای مسلّح از جمله فراجا است.


🔹دکتر معینی ضمن اشاره به فرهنگ سازی و دعوت مردم به تعامل با پلیس، بیان داشت: امروز حضور پلیس موجب آرامش و آسایش است و ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم قدردان پلیس باشند.


🔹در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان «آران و بیدگل» با قدردانی از نماینده مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور مسئولان خدوم باعث قوّت قلب دو چندان نیروهای تلاشگر انتظامی برای خدمات رسانی ارزنده به شهروندان است.


🔹سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و به صورت شبانه روزی در راستای انجام وظایف خود به نحو احسن تلاش می کند و در این راستا تعامل بین نهادها در ایجاد امنیت و حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی یک ضرورت است.