پیام و بیانیه ها

🔴 پیام تبریک نماینده منتخب مردم شریف کاشان، آران و بیدگل به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

🔹جناب آقای مصطفی معینی با صدور پیامی 27 اردیبهشت «روز ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.

✍️ به گزارش روابط عمومی نماینده منتخب، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

🔷 در دنیای پیچیده معاصر،نظام ارتباطات و روابط اجتماعی نقشی تعیین کننده در مناسبات انسانی داشته و دارد. شکل گیری زنجیره تعاملات و ارتباطات بدلیل گستردگی و تنوع نوع و ماهیت آن نیازمند آگاهی های فنی و مهارتهای تخصصی است.

🔶 بدلیل اهمیت و جایگاه این حوزه ، 27 اردی بهشت ، به روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده تا همه مخاطبان این عرصه ،روز نمادینی را یاد کنند که در پرتو آن بتوانند. بخشی از دغدغه ها ، انتظارات و حتی پیشرفت های خود را عرضه کنند و برای دستیابی به فضایی بهتر و برتر تلاش کنند.

🔷 هرچند باید اذعان کرد روابط عمومی در ایران ، نیازمند نگاهی نو و روزامد است و فعالان این حوزه باید از منظرحمایت های قانونی ، بیشتر و بهتر دیده شوند در عین حال مدیران و کارشناسان روابط عمومی ، سرمایه های انسانی و اجتماعی پر اهمیتی در نظام ارتباطات به شمار می رود که باید قدردان نگاه و حرفه آنان بود.

♦️اینجانب با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به خانواده بزرگ روابط عمومی دستگاههای دولتی و غیردولتی ، خصوصی و صنعتی که بسترساز گفتمان حوزه ارتباطات با طیف گسترده مخاطبین خود هستند از تشکل های تخصصی بویژه انجمن روابط عمومی منطقه فرهنگی کاشان و آران و بیدگل درخواست می کنم با تدوین بسته های پیشنهادی حمایتی و علمی بویژه در بخش قانون گذاری ،اسباب تامین نیازمندی های تلاشگران عزیز این حوزه را فراهم سازند تا بتوان با بکارگیری ظرفیت های قانونی ، دررفع موانع و مسایل و کارآمد سازی این حرفه پر اهمیت گامی موثر برداشته شود.

مصطفی معینی منتخب مردم دارالمومنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی