تازه های خبر

انتخابات تمام شده است اکنون وقت کار است


🔶 دکتر مصطفی معینی نماینده مردم "کاشان" و " آران و بیدگل " در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز افزود: در این دو ماه سعی کردیم که مشکلات مردم کاشان و منطقه را بشناسیم در شهرها و روستاها رفتیم و به پای سخنان مردم نشستیم مشکلات را شناسایی کردیم آنها را احصا کرده ایم و اولویت بندی آنها را مشخص کرده ایم.

🔷 دکتر مصطفی معینی گفت: در راستای حل مشکلات یک گفتگوی حضوری با وزیر کشور و چندین مرتبه حضور در وزارت راه و شهرسازی داشته ام که ماحصل آن این بود که به ما قول دادند که در یک ماه آینده جاده کاشان قم و اصفهان قم را ترمیم آسفالت، نصب نیوجرسی کنند و بحث روشنایی جاده را حل کنند.

🔶 دکتر مصطفی معینی خطاب به مسئولین وزارت راه و شهرسازی گفت : مسئولان، مردم کاشان منتظر وعده ها هستند قولی که به ما دادید باید در مقام عمل مشاهده کنیم .

🔷 دکتر معینی افزود: انتخابات تمام شده است دیگر وقت رقابت نیست اکنون وقت همدلی و کار است.

🔶 نماینده مردم "کاشان" و " آران و بیدگل " در مجلس گفت: نماینده و فرماندار متعلق به همه هستند و متعلق به قشر خاص نیستند، نماینده خدمتگزار به مردم است.

🔷 وی در رابطه با سیاسی کاری بعضی از مسئولین گفت : مسئولین اداره ها سیاسی کاری نکنند و به کار تخصصی خودشان بپردازند ، مدار و اساس کار در شهرستان باید خدمت به مردم با روی گشاده باشد.

🔶 دکتر مصطفی معینی از اصحاب رسانه درخواست کرد که به مسئولان منطقه برای افزایش همدلی و همیاری کمک کنند .