تازه های خبر

ضرورت توجه ویژه مدیریت استان اصفهان به شهرستانهای "کاشان" و "آران وبیدگل"

🔴 ضرورت توجه ویژه مدیریت استان اصفهان به شهرستانهای "کاشان" و "آران وبیدگل"

🔸 نماینده مردم شریف دارالمومنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل گفت: مدیریت استان اصفهان توجه ویژه تری نسبت به دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل داشته باشد.

🔹 مصطفی معینی در نشست شورای اداری استان اصفهان با اشاره به مزیت های مختلف اقتصادی و سرشار کاشان و آران و بیدگل افزود: رضایتمندی مردم در گرو توجه به رفع نیازهای آنان است و خادمان مردم با شناسایی و اولویت بندی در ارایه خدمات تلاش مضاعفی داشته باشند.

🔸 وی خطاب به استاندار و رییس شورای اداری استان اصفهان گفت: نمونه های زیادی از نیازمندی های عمومی وجود دارد و اهتمام ویژه برای رفع آن ها ضروری است

🔹 نماینده مردم "کاشان" و "آران و بیدگل" بهبود وضعیت جاده ترانزیتی قم _کاشان _ اصفهان، ارتقا کیفیت آرد تخصیصی به منطقه کاشان و مساله انتقال تلفن 118 به اصفهان را از جمله مشکلات حوزه انتخابیه خود برشمرد و خواستار توجه و رسیدگی ویژه از سوی متولیان امر در استان و کشور شد.

🔸گفتنی است نشست شورای اداری استان عصر روز شنبه دوازدهم خرداد 1403 با حضور استاندار، معاونان، مشاوران، مدیران کل دستگاه های اجرائی، فرمانداران ، بخشداران به همراه نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در محل دانشگاه اصفهان برگزار شد.
--‐----------------
وبسایت رسمی مصطفی معینی؛
http://mostafamoeini.ir/
کانال رسمی مصطفی معینی در ایتا؛
https://eitaa.com/mostafamoeini_iran