تازه های خبر

پیام تبریک نماینده مردم شریف " کاشان" و " آران و بیدگل " به دکتر مسعود پزشکیان

دکتر مصطفی معینی، نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به مناسبت پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، پیام تبریکی صادر کرد.


✍️ به گزارش مرکز ارتباطات و رسانه دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


🔸با تعظیم و کرنش به درگاه پروردگار متعال، به پاس نعمات بی پایانش بر بندگان خداجو و موحد و خاصه لطف و مرحمتش به مردم بزرگ و خدا باور ایران اسلامی و با درود و سلام به ارواح مطهر امام راحل و شهیدان حماسه ساز و سلام و ارادت به محضر مولانا صاحب العصر و الزمان (عج) و مقام معظم رهبری سکاندار خبیر و کبیر کشتی انقلاب اسلامی، از شرکت غرور آفرین و آگاهانه ملت رشید ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران ، تشکر و قدردانی می کنم. حماسه ای که دشمنان را مایوس و دوستداران این نظام مقدس را شادمان کرد.

♦️اینجانب ضمن تبریک این حضور پرشور و حماسی و قدردانی از مردم حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل در این عرصه سرنوشت ساز، به برادر مکرم و همکار مجلسی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب نیز بخاطر پیروزی در رقابت انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری تبریک عرض نموده و برای ایشان درتحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت و سرافرازی ایران عزیز و استمرار راه مقدس شهیدان اسلام، انقلاب اسلامی و خدمت تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، موفقیت و سربلندی مسألت دارم.

🔹بی شک نیاز امروز و فردای ایران قوی، انسجام و وحدت ملی است و بر پایه بیانات مقام عظمای ولایت رفتارهای رقابتی باید به هنجارهای رفاقتی تبدیل و از ظرفیت عظیم منابع طبیعی و سرمایه انسانی در راه پیشرفت این سرزمین بزرگ بیش از پیش بهره مند گردید.

🔸از همه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات سالم و افتخار آفرین به ویژه عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی ، نظامی و اصحاب رسانه، همچنین روحانیت معظم و کلیه فعالان سیاسی و عوامل ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم سپاسگزاری و قدردانی می نمایم.

♦️ومن الله التوفیق و علیه التکلان:
مصطفی معینی
نماینده مردم دارالمؤمنین کاشان و دارالشهدای آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی