تازه های خبر

بررسی و پیگیری مشکلات منطقه برزک با حضور نماینده کاشان و آران‌ و بیدگل

♦️بررسی و پیگیری مشکلات منطقه برزک با حضور نماینده کاشان و آران و بیدگل

🔹نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در جلسه ای که در بخشداری شهر برزک برگزار شد ضمن یادآوری خدمات ارزنده شهدای خدمت و گرامیداشت هفته دولت، بر لزوم انسجام و پیگیری جدی مشکلات این منطقه تأکید کرد و گفت: انسجام و همدلی مسئولین و مردم، کلید حل مشکلات منطقه است و باید همه با هم در مسیر مطالبه گری و پیگیری حقوق مردم قدم برداریم.

🔹 مصطفی معینی با تاکید بر ظرفیت های بی نظیر برزک در تولید گل و گلاب، گفت: این پتانسیل های عظیم، نیازمند نگاه ویژه و حمایت های جدی برای شکوفایی و توسعه است.

🔹معینی ضمن اشاره به اهمیت بهسازی جاده برزک_کاشان و دیگر پروژه های زیرساختی این منطقه ، تصریح کرد: نامه نگاری های لازم برای تسریع در اجرای این پروژه ها انجام شده و پیگیری مصوبات استانی در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اصفهان در دستور کار ما قرار دارد و به طور جدی پیگیر تأمین منابع برای اجرای این پروژه ها هستیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازها و انتظارات مردم باشیم.

🔹شایان ذکر است علاوه بر مصطفی معینی ، بخشدار، شهردار، دهیاران و اعضای شوراهای روستاها حضور داشتند که در این نشست، موضوعاتی از جمله وضعیت آسفالت جاده برزک_کاشان، مشکلات حیاتی قنات های روستایی، تأمین آب، لایروبی رودخانه های فصلی، تأمین قیر رایگان و نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه مطرح و مورد بررسی دقیق قرار گرفت.