تازه های خبر

بررسی و پیگیری مشکلات شهر نیاسر با حضور نماینده کاشان و آران و بیدگل

♦️بررسی و پیگیری مشکلات شهر نیاسر با حضور نماینده کاشان و آران و بیدگل

🔹نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در جلسه ای که در محل شهرداری نیاسر برگزار شد، بر لزوم حل مشکلات مردم این شهر تاکید کرد و گفت: مردم به عنوان صاحبان انقلاب به ما اعتماد کردند. باید قدر این مردم را دانست و به آنان خدمت صادقانه کرد.
🔹مصطفی معینی با اشاره به ظرفیت گردشگری و بافت تاریخی کهن شهر نیاسر، اظهار داشت: نیاسر به واسطه این پتانسیل های بزرگ و همچنین بناهای تاریخی و گردشگری ارزشمند به عنوان یک شهر توریستی شناخته می شود که نیازمند نگاه ویژه و حمایت های جدی است تا بتوان این ظرفیت ها را به شکوفایی و توسعه واقعی رسانید.

🔹معینی همچنین با تاکید بر اهمیت انجام پروژه های زیرساختی در این منطقه، تصریح کرد: نیازهای اساسی این منطقه از جانب شهردار محترم نیاسر به صورت مکتوب به دستم رسید. پیگیر تأمین و رفع این نیازها در اسرع وقت خواهیم بود تا بتوانیم به انتظارات این مردم شایسته پاسخی درخور بدهیم.

🔹شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر مصطفی معینی،امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر نیاسر نیز حضور داشتند و موضوعاتی همچون ساماندهی ورودی نیاسر، تامین ماشین آلات سنگین، طرح جمع آوری زباله و توسعه طرح های عمرانی و گردشگری مطرح و مورد بررسی دقیق قرار گرفت.